Veelgestelde vragen
Bekijk hier de antwoorden op de meest gestelde vragen!
-
Kan ik bij de Twentsche Dozencentrale online bestellen?
Natuurlijk, u kunt op twee manieren bestellen; U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop en deze bij u af laten leveren. U kunt ook een inlogcode aanvragen. U kunt dan als debiteur uw bestelling plaatsten.
-
Kan ik mijn bestelling thuis laten bezorgen?
Ja, zeker. u kunt zelf bepalen waar u de bestelling af wilt laten leveren
-
Kan ik ook met Ideal betalen?
Natuurlijk, bij het afronden van uw bestelling kunt u voor deze betaalwijze kiezen.
-
Hoe kan ik een kopie factuur aanvragen?
Als u een inlogcode hebt kunt u altijd een kopie factuur downloaden. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@dozencentrale.nl met vermelding van uw ordernummer. Wij zullen u dan een kopiefactuur per mail toesturen.
-
Kunnen jullie ook bedrukte dozen leveren?
Natuurlijk! U moet er echter wel rekening mee houden dat hiervoor een minimum aantal in productie moet worden genomen. Dit i.v.m. de kosten van cliches en drukkaarten. hiervoor kunt u het beste contact opnemen met onze binnendienst.
-
Wat is het verschil tussen een standaard doos en een partijdoos?
Een partijdoos is een tijdelijke voorraad. Dus Op=Op. Dit kunnen nieuwe zijn, maar ook gebruikte en of bedrukte dozen. dit is te herkennen aan de letters die bij de omschrijving staan.
-
Zijn de maten die er bij staan binnen of buitenmaten?
De genoemde afmetingen zijn de binnenafmetingen.
-
Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik mijn vraag stellen?
U kunt met al uw verpakkingsvraagstukken terecht bij ons via mail; verkoop@dozencentrale.nl of telefoon 053-4339933.
-
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja hoor, U kunt bij het bestellen aangeven dat u de bestelling wilt ophalen bij ons. Deze staat twee uur na de bestelling bij ons klaar.